Maak een afspraak | Tel: 050-3642083

Logo Fysiotherapie Ebbingepoort

Blogs

Dag van de Fysiotherapeut

Yes she did it!! Caroline wat knap.

Onze collega heeft de Jaco den Dekker afstudeerprijs 2018 gewonnen. #Dagvandefysiotherapeut

Caroline wint prijs

Hoofdpijn klachten

Opleiding voor de behandeling van hoofdpijnklachten.

Onze collega Else heeft een opleiding gevolgd om hoofdpijnklachten te behandelen. Hebt u migraine, hoofdpijn vanuit de nek of spanningshoofdpijn, maak dan snel een afspraak!

OncoNet

Wij zijn sinds kort aangesloten bij het OncoNet.

Janny heeft met goed gevolg een aantal cursussen op dit gebied gevolgd, w.o: Oncologische clienten, fysiotherapeutische mogelijkheden en het Beweegprogramma Oncologie. Trainen na medische behandeling kan bij ons nu al. In december volgt nog de cursus:  Behoud van fysieke fitheid tijdens chemotherapie.

Vanaf dan is het ook mogelijk om te trainen tijdens de chemo.

Voordelen van trainen tijdens de medische behandeling:

Mensen die tijdens de behandeling tegen kanker bij  een speciaal geschoolde fysiotherapeut trainen :

• Behouden hun fitheid en spierkracht
  • Hebben minder klachten van misselijkheid, vermoeidheid, of pijn
  • Verdragen de chemotherapie beter en hebben een lager risico op voortijdig stoppen van de behandeling
  • Gaan sneller en meer uren aan het werk na de behandeling

Body Fit 55+

Fit worden en het hele lichaam trainen, geen apparatuur, alleen losse oefenmaterialen

Buikspieren, planken, squats etc. Het hele lichaam wordt getraind, veel variatie en iedereen kan trainen op zijn of haar eigen niveau! U traint kracht, coördinatie, balans, snelheid, explosiviteit en conditie. Kom 2x vrijblijvend mee doen om te kijken of het wat voor u is. Werkelijk op woensdag van 12 tot 13, we starten op woensdag 23 mei!

Wil je je aanmelden voor onze praktijk?

Aanmelden

Klanten beoordelen ons met een

9.1

meer beoordelingen