Sporten & Bewegen

Voor iedereen die graag onder deskundige begeleiding wil gaan sporten/bewegen. Wij richten ons op de leeftijd van 55 jaar en ouder, maar ook jongere mensen zijn van harte welkom.

Home » Zelfstandig sporten

Kleinschalig en onder deskundige begeleiding

Bewegen is goed voor onze gezondheid en voor ons welzijn. Naarmate we ouder worden en gebreken, ziektes en aandoeningen een rol gaan spelen wordt bewegen, en zeker met plezier bewegen, vaak moeilijker. Onze conditie neemt af, de spierkracht wordt minder, de gewrichten worden stijver en vaak ook pijnlijk en onze botten worden brozer. De kans om te vallen en daarbij ook nog iets te breken wordt groter. De beste manier om dit zo langzaam mogelijk te laten gebeuren en om je actiever en fitter te voelen, is voldoende bewegen op een verantwoorde manier, b.v. onder begeleiding van een fysiotherapeut. Ook wanneer je met aandoeningen als hartfalen, suikerziekte of COPD te maken hebt is het vaak heel goed mogelijk om met plezier te bewegen. Uw lichaam vraagt erom! Uw hart en longconditie verbetert. U verbrandt meer calorieën. Uw spieren worden beter doorbloedt en minder stijf en pijnlijk. Uw gewrichten soepeler en uw botten blijven langer stevig.

Wij bieden verschillende beweegmogelijkheden aan:

Fitness

Body Fit

agsdix-fas fa-arrow-alt-circle-right

Beweegprogramma’ s (kan deels als fysiotherapie, afhankelijk van de aanvullende verzekering)

Tarieven:

• Fitness/BodyFit maandabonnement 1 x per week       € 24,50   per maand
  • Fitness/BodyFit maandabonnement 2 x per week      € 38,50   per maand
  • Fitness/BodyFit maandabonnement 3 x per week      € 47,50   per maand

Alle maandabonnementen worden per automatische incasso geïnd op de 1e van de maand